Monday, December 30, 2013

YALDAI:دل من دریای دیگری ست

فرامرز سلیمانی 
دل من دریای دیگری ست 
پشت دریایی دگر 
در چشم انداز سال 
و زمین و سنگ 
رسم پراکنده یی ست 
میان دو دریا 
سر گردان آوازی 
که گم شده است 
دل من 
وای بر من 
دریا مج گمشده یی ست دل من 
با لنگر و بادبان گم 
و قطب نمای گم 
که با باد های سر گردان رفته است 
و سال 
به رنگی پنهان 
این همه را 
در ساحل 
به تماشا نشسته است 
و دارد می خواند 
دل من 
ای وای دل من 
تقارن دریا و دل 
دریای دیگری  
پشت دریایی دگر 
در چشم انداز سال 
و زمین و سنگ 
رسم پراکنده یی ست 
میان دو دریا 
سر گردان آوازی 
که گم شده است 
دل من 
وای بر من 
دریا مج گمشده یی ست دل من 
با لنگر و بادبان گم 
و قطب نمای گم 
که با باد های سر گردان رفته است 
و سال 
به رنگی پنهان 
این همه را 
در ساحل 
به تماشا نشسته است 
و دارد می خواند 
دل من 
ای وای دل من
تنها کسی از پشت بوته ها 
عشق را 
آواز می دهد 
...دل من 
12.31.2013

No comments:

Post a Comment