Saturday, October 26, 2013

MEMORIZZZ:IN BLOOM OF YOUTH در عنفوان جوانی

در عنفوان جوانی 
در عنفوان جوانی ,یعنی در چار گرد حادثه که رویگردان واژه ام و در همین سالیان باقی که با شما هستم 
شاید هرگز این چنین همزمان شا د و متأثر نشده بودم .پیام های دوستی تان و بازیابی تان از سال های دور ونزدیک و  حرف هاتان و شعر هاتان و حالا این شکرپاره ی باشکوه و بی نظیر ویدیویی 
با شعر و اجرای عاطفی زهره خالقی 
و هنر تصویری و موسیقایی مهرداد آبکناری
 که معنی تازه یی به دستگاه بیات ترک و موسیقی ایرانی در حافظه های دورمان می دهد .از همان حافظه های دور بگویم که برای من که در دریا و رود زاده شده بودم  بازی واتر پولو مثل دو صد مترو دهگانه ی دو و میدانی , یک آرزوی همیشگی بود .واتر پولو را به ویژه از آن نظر دوست می داشتم که همیشه تیم برنده در پایان بازی از آب بیرون می آمد و مربی ها شان را با لباس توی آب پرت می کرد و این به نظر 
 شا د ترین و شیطنت آمیز ترین لحظه زندگی بود .حالا دلم می خواست با زهره و مهردا د کنار رود تجن و دریای خزر بودیم یا آبکنار انزلی و یا همین دریاچه ی پونت چار ترین نیو آورلینز خودمان , و من به شادی لحظه های جوان ٧٣ سالگی ,آن ها را با لباس تمام رسمی هل می دادم توی آب .به عنوان سپاسگزاری البته 
در همین فرصت  که این دو هنرمند عزیز دارند توی آب دست و پا می زنند از مهربا نی ها تا ن سپاسگزارم و از تک تک همگی تان  نیز به تدریج تشکر خواهم کرد 
وقت همگان خوش با د 
IN BLOOM OF YOUTH
I have tried to beat my beloved Hillary Rodham Clinton on our birthday, by collecting signatures on my post card ,If not raising fund . I did not succeed in my drive.Not even close.As nobody is to her,not even Bill clinton .I shall not give up on this as she never did either in her fruitful life.so I will try.You will try .she will try.And...We all will try !
The future is ours.
Good luck Hillary and Happy Birthday !

No comments:

Post a Comment