Friday, February 15, 2013

POSTCARD FROM SANDESTIN,FLORIDA

دریا دیگر شده است یا من 
یا که دریای من دیگر شده است 
به دریا که رسیدم 
از دریا سرشار بودم 
و دریا 
از من سرشار شد 
دریا در دلم بود 
دلم دریایی بود 
و فراموشی راز جاری  ها 
در آسمانی  مرموز 
دریا دیگر بود یا من 
یا که دیای من دیگر شده است 
چتر دریا  بر سر گرفتم 
و چتر دریایی شد 
دریا جلوه ی من بود 
جلوه ی من در دریا 
دریا شد 
جلوه ی دریا شد 
من دریا شد 
پس من نه همان دریا یم به دریا و 
دریا نه همان من 
فاصله را 
در فصل فاصله باید دریافت 
دیگر زمردی می 
 آب پیش از ریزش آفتاب 
و  در گردش نسیم 
بر آسمان غروب یاله دارد 
فاصله را در فصل فاصله باید دریافت 
دریا   دریا 
دریا عاشق شده است یا من 
یا که دعای من 
دریایی عاشق شده است 
و آن که در دوردست می  
نقش زمردی می گیرد 
در دریا 
نخل شکل دیگری دارد با نخل 
و مدرسه ی نخل 
مدرسه ی نخل دیگری ست 
تنها نسیم می داند از کدام راه می گذرد 
گاه که غروب 
از افق دست می کشد و 
پنهان می شود 

No comments:

Post a Comment